نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3098
-
الف
+

سریال های تلویزیون ایران در ماه محرم؛ از «بوم و بانو» تا «نجلا»

رسانه ملی ایران همزمان با فرا رسيدن ماه محرم‌، سریال های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش آی فیلم2، رسانه ملی ایران همچون سال های گذشته با فرارسیدن ماه محرم، سریال هایی را مناسب این ایام آماده نشر کرده است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

«زمین گرم» 

«زمین گرم» به کارگردانی «سعید نعمت‌الله» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا شفیعی» آخرین روزهای فلمبرداری را سپری می کند.

«سعید نعمت‌الله» که همیشه به دلیل دیالوگ‌نویسی و نحوه نگارشش زبانزد خاص و عام است و مخاطبان خود را دارد،  برای اولین بار کارگردانی یک سریال را عهده‌دار شده است.

او نویسندگی سریال هایی همچون «رستگاران»، «جراحت»، «شیدایی»، «مدینه»، «مادرانه»، «عقیق» و «برادرجان» را بر عهده داشته است.

«زمین گرم» درامی گرم و خانوادگی با موضوعات مذهبی است که در ۳۰ قسمت برای نشر در ایام محرم آماده می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است؛ بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند...

«مرجان شیرمحمدی»، «علیرضا خمسه»، «اصغر همت»، «نادر فلاح»، «کامران تفتی»، «مارال فرجاد»، «شیوا ابراهیمی» و… از بازیگران این سریال هستند.

«نجلا» 

«نجلا» به کارگردانی «خیرالله تقیانی‌پور» از دیگر سریال های تلویزیونی ایران در ماه محرم است که اکنون در مرحله فلمبرداری قرار دارد. 

داستان سریال «نجلا» درباره خانواده و جوانان است و قصه‌ای عاشقانه را حول محور عاشورا و امام حسین (ع) به تصویر می‌کشد.

«حسام منظور»، «ملیکا شریفی‌نیا»، «آزیتا حاجیان»، «سوگل طهماسبی»، «هدایت هاشمی»، «مهرداد ضیایی»، «سارا رسول‌زاده» و ...از جمله بازیگران این سریال هستند.

«بوم و بانو»

«سعید سلطانی» خالق سریال پربیننده «ستایش» نیز این روزها مصروف آماده ساختن سریال «بوم و بانو» می باشد.

«بوم و بانو» به قلم «شعله شریعتی» و «اعظم بهروز» عاشقانه‌ای در دوره پهلوی اول را به تصویر می کشد و قرار است در ۳۵ قسمت نشر شود.

«سعید سلطانی» که تجربه ساخت سریال‌های تاریخی موفقی چون «پس از باران» و «خانه‌ای در تاریکی» را در کارنامه هنری‌اش دارد، بار دیگر به سراغ بخشی از تاریخ ایران رفته و روایتگر قصه‌ای تاریخی در اثر جدیدش شده است.

«بهنام تشکر»، «فریبا متخصص»، «مسعود رایگان»، «ساغر قناعت»، «مهدی احمدی»، «دیبا زاهدی» و… باز جمله بازیگران سریال «بوم و بانو» می باشند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر